Čaj o páté s Knihomolkou

by - listopadu 28, 2015

  
Ahoj! Konečně tu máme sobotu, k níž neodmyslitelně patří odpočinek, klid, chvíle nad skvělou knihou a v těchto chladných dnech samozřejmě čaj! Přemýšlela jsem, o čem bych měla napsat dnešní článek. Jak víte, nenacházíte zde na blogu pouze knižní recenze, pro dnešek jsem se tedy rozhodla podělit se s vámi o můj první článek publikovaný v časopise a ukázat vám krásný dárek, jenž mi byl za odměnu zaslán.
     
O letních prázdninách jsem byla požádána drogerií DM, zda bych pro jednu z jejích filiálek nemohla namalovat obrázek s letní tématikou. Jelikož malování, kreslení a všechno kolem výtvarného umění miluji, má odpověď zněla bez váhání "ano". Z mého výtvoru nakonec vzešel komiks, jehož hlavními hrdiny jsou Méďa a Myška. Ti zároveň symbolizují značku dětské kosmetiky. (Jestli si právě teď říkáte "Oni tý holce zaplatili, aby jim tu udělala reklamu", tak ne, nezaplatili mi nic, ale musím vám to všechno přeci nějak vysvětlit... :D) Hned po vyvěšení obrázku ve výloze se ke mně počali donášet samé milé ohlasy, lidé zastavovali své kroky za účelem prohlédnutí komiksu.
     
Po několika dnech přijel na filiálku oblastní manažer, který obrázek s obrovským nadšením prozkoumal a posléze mi nabídl sepsání krátké pohádky pro děti. Takový zájem jsem opravdu nečekala a na spolupráci nadšeně kývla. Výsledek je dvoustrana v jejich časopise a pro mne velká zkušenost! :)




     Takto již vypadal článek v celé své kráse. U spodního obrázku se omlouvám za kvalitu, bohužel už není nejlepší světlo pro focení. Venku je šero ve tři hodiny...














    
   
   

Teď ale k úžasné knize, jejíž existence zdobí mou knihovnu jako nejvzácnější královský klenot. Představuji vám Malého prince! Než si pohrdavě odfrknete a odvrátíte zraky, dejte mu šanci! Téměř každý na Malého prince nadává, neboť získal cejch povinné četby. Pokud se vám však dostane do rukou tato verze, zamilujete si ji stejně tak, jako já. Jedinečnost tohoto speciálního vydání se skrývá v jeho interaktivitě. Že mne dostatečně nechápete? Dobrá, objasním vám veškeré nejasnosti. V knize najdete spoustu vychytávek v podobě pohybujících se postaviček, krajinu, jejíž panorama se po otevření vztyčí do výše, na každé stránce objevujete krásu ručních prací. Propracovanost tvoří zcela odlišný zážitek z četby, těšíte se na každou blbůstku, s níž budete moci pohybovat, otevřít ji, prozkoumat její detaily. Nafotila jsem pro vás několik fotek, avšak vím, že jen z nich moc interaktvity nezažijete, proto přihazuji i nějaké gify.


Hned na začátku vás přivítá Malý princ letící s hejnem ptáků.













Vše je krásně detailně zpracované, funkční a prostě přenádherné! :)











On ji však zase odmítl jako ty předcházející: "Ten je moc starý. Já chci takového, aby dlouho žil."














                                                              A na závěr pár gifů! :)















Znáte toto úžasné vydání? :)

You May Also Like

11 milých komentářů

  1. Jéé, maluješ pěkně:). Měla jsi štěstí:). Jinak Malého prince 3D verzi nám ukazovala už před rokem učitelka ve škole, že bysme ho měla každá mít:). Je opravdu nádherný:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, opravdu moc! :) To měla pravdu, ale když jsem viděla tu cenu... Nevím, jestli bych si ji sama od sebe koupila. Ještě jednou díky! :)

      Vymazat
  2. Moc krásné :o.Nádherně kreslíš :o!Moc Ti vše přeju :).A těším se na další článek :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, mám vážně radost! :) Jsem ráda, že tě mé články baví! :)

      Vymazat
  3. Moc krásné :o.Nádherně kreslíš :o!Moc Ti vše přeju :).A těším se na další článek :).

    OdpovědětVymazat
  4. Nemám slov:) máš úžasnou fantazii, skvěle maluješ a tenhle článek je stejně dokonalý jako ty předchozí:3 a jelikož Malého prince jsem nečetla a vůbec nevím, o co tam jde (vlastne znám jen animovanou televizní verzi) ti k tomu moc říct nemůžu. Tak jen poznamenám, že ta knížka vážně vypadá dobře:3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, díky, díky! :3 :) Takové komentáře se čtou jedna báseň. Malý princ je taková zvláštní kniha a vlastně bych se tu musela rozepisovat dlouho dobu, abych ti vše vysvětlila.. :/ Jeden ji miluje, druhý nenávidí, tahle verze je však přenádherná! :)

      Vymazat
  5. Páni tak to je super, moc gratuluji k takovému úspěchu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten Malý princ je úžasný. Opravdu se mi moc líbí. :D Moc gratuluji k úspěchu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To vskutku je! :) Čtenář má z knihy naprosto jiný požitek. :)
      Moc děkuji! :)

      Vymazat

Vaše komentáře jsou pro mne největší odměnou. ♥

Copyright © Barbora Voříšková, 2015 - 2017

Vše, co naleznete na tomto blogu, podléhá autorským právům. Proto vás žádám, nekopírujte, nekraďte, nevydávejte cizí díla za své. Buďme k sobě féroví. Svět pak bude zase o kousek lepším místem.