Book Haul | Jaké knihy mi letos nadělil Ježíšek?

by - prosince 27, 2015

Jak už jsem slibovala v Předvánočním Book Haulu, máme tu nové knížky, které mi byly naděleny pod vánočním stromečkem. Asi jsem letos byla opravdu hodná... :)
(Anotace vypisovat nebudu, článek by pak byl zbytečně rozsáhlý.)




Destrukční deník - Keri Smithová

 

Víte, co to znamená? Ano! Již brzy se na blogu objeví velká dávka destrukce! :) 

Sněží, Sněží - John Green, Maureen Johnsonová, Lauren Myracleová


Tři vánoční romance, sníh, romantika. Přesně tohle letošní Vánoce postrádají. Sníh. Snad mi jej tato kniha alespoň zčásti vykompenzuje...

Řeky Londýna - Ben Aaronovitch


I když některé recenze knihu jaksepatří shazovali, stejně se na ni těším, protože prostě Británie! :D

Fangirl - Rainbow Rowellová


Jsem na ni opravdu zvědavá, recenze ji hodnotí velmi kladně. :)

Všechny malé zázraky - Jennifer Nivenová


Všechny malé zázraky mají nejen krásnou obálku, ale především zajímavou anotaci.

 

Krycí jméno Verity - Elizabeth Weinová 


Letošní pecku od CooBoo snad netřeba představovat. Verity oblétla celou republiku, téměř každý knižní blog a nebyla bych to já, abych ji neměla doma. Vůbec ne kvůli popularitě, ale válečné romány zkrátka miluju a opravdu mě zaujala forma válečné tématiky v YA. :) 

 

Vražedná léčba - James Dashner


Zakončení trilogie o Thomasovi a Placerech. Právě jej čtu a musím říct, že mne závěr neskutečně zajímá!

Smrtná zima - Kate A. Boormanová


Recenze jsou všelijaké, hodnocení vesměs dobrá. Jeden ji vyvyšuje do nebes, druhý zavrhuje. Ostatně přesvědčím se sama.

 

Vidořád - Samantha Shannonová


Na Vidořád se obrovsky těším! Kostičas byl opravdu epický, překoná jej druhé pokračování?

Divá Bára, Tajný symbol


Divou Báru jsem dostala darem od své paní učitelky jako památku na první veřejné vystoupení. Někdy se o něm rozepíšu více, ale teď vám k němu povím jen to, že se jednalo o menší přednášku  na téma knih a blogu. Kniha je zároveň neuvěřitelně vtipný dárek, jelikož se jmenuji Barbora (překvapení roku :D). Při jeho rozbalování jsem se mohla smíchy potrhat! :) A Tajný symbol od kamarádky Marušky. Je to taková menší příručka ke knize Ztracený symbol od mého oblíbeného spisovatele Dana Browna. Ještě jednou moc děkuji oběma! :))

Jaký byl váš knižní Ježíšek? Pochlubte se a hoďte mi do komentáře odkaz na váš článek nebo jen pár vět, jaké knihy vám letos udělaly největší radost. :) A které z mého článku vás zaujaly nejvíce, máte již některou z nich? :)


You May Also Like

39 milých komentářů

  1. Skvělý výběr knih! Moc se těším na recenze :) Právě čtu Kostičas a už se pomalu sháním po Vidořádu. Smrtnou zimu mám taktéž na seznamu.
    Já knihy pod strom nedostávám, ale jak se znám, tak si to během ledna vynahradím sama :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! :) No, recenzí teď bude opravdu víc než dost. :) Kostičas se mi vážně ohromně líbil, takže na Vidořád už se celá třesu. :D
      Já jsem tentokrát chtěla hlavně knížky (neříkám, že bych pod stromečkem nenašla i jiné dárky), takže mi Ježíšek udělal radost. :) Tak je to správné, když knihy nedostanu, udělám si jimi radost sama! :)

      Vymazat
  2. Achjo jak me vzdycky mrzi, ze knizky u nas nadeluju ja a me tim padem nikdo :D :) krasne darky :)
    U me na blogu najdes ty moje, ale knizni bohuzel nejsou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, ale tak alespoň ostatní mají radost z knížek. :D Děkuji, ráda se mrknu! :)

      Vymazat
  3. Krásné kousky, přeji příjemné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné dárečky :3 Krycí jméno Verity bych si taky přála ♥ a Sněží, sněží jsem dostala taky :3 už se nemůžu dočkat až si jí přečtu :3 :)
    http://fandombeforebloodcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! :) Já jsem na Sněží, Sněží zvědavá, vždy mi připadá zajímavé, když spojí síly více autorů. ❤

      Vymazat
  5. Ahoj :) také jsem dostala sněží sněží,právě čtu a fakt bomba!Jinak jsem si přála všechny malá zázraky,ale bohužél knihy byly všude vyprodané :(.Určitě si jí musím sehnat :)!Moc krásné knížky :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj! :) Super, už se těším, až se na ni vrhnu! :) To je škoda, mamka nakupovala přes internet, vše bylo skladem (přes Megaknihy), kromě Destrukčního deníku, ten doobjednávali. Děkuji! ❤

      Vymazat
  6. Vidořád by som si chcela prečítať, jednotka bola super! Labyrint je fajn, pomerne dobré ukončenie série. A ešte ma zaujali Řeky Londýna :-) Všetko to sú krásne darčeky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, Vidořád je prostě pecka! :) :3 Snad je, na konec jsem opravdu natěšená! :) Jsem ráda, že tě zaujaly zrovna Řeky Londýna! :) Děkuji! ❤

      Vymazat
  7. Tady byl někdo hodný :-) Moc pěkné knihy, přeji pěkné čtení :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Kromě Destrukčního deníku a Divé Báry neznám. Destrukční deník bych si nikdy ani nepřála a Divá Bára mě zase tak nenadchla dle hodin češtiny, ale aspoň je to klasika a příběh je docela zajímavý, ale asi ne natolik, abych si jej přečetla. :-D
    Já dostala knížku Nesmrtelný život Henrietty Lacsové, má to být hodně dobře hodnocená kniha, tak jsem zvědavá. Jinak knihy nedostávám. Tohle je vlastně druhá kniha, co jsem oficiálně dostala pod stromeček. :-)
    Jinak jsem ještě dostala knížku Formování českého židovstva od spolužáka, protože ví, jak se mi zavděčit. :-D
    Přeji příjemné počtení :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O knize Nesmrtelný život Henrietty Lacsové jsem již slyšela a vypadá vážně zajímavě, tak doufám, že se ti bude líbit! :) Asi máš ráda historii, soudě dárku od spolužáka... :D Tak to jsme tedy dvě. :)

      Děkuji moc! ♥

      Vymazat
  9. Sneží, sneží som dostala aj ja ale po slovensky a tu sa to volá nech sneží :D a jednu knižku od Rainbow Rowell som dostala aj ja a to Eleanor & Park v angličtine :) a ešte Storočného starčeka v angličtine :)


    http://momsayican.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se právě rozhodovala mezi Fangirl a Eleanor & Park, nakonec však zvítězila Fangirl. :D Stoletého staříka si chci také rozhodně přečíst! :)
      Díky za milý komentář! ♥

      Vymazat
  10. Opravdu jsem zvědavá na tvé destrukční výtvory :) Děstrukční deník je skvělá věc, já bohužel nemám talent na kreslení :D
    Vidíš, už máš ve sbírce i Snežá Sněží :) Brzy se do toho pusť :)
    Na Řeky Londýna jsem už parkrát narazila, ale přesto jsem dosud nepochopila o čem to vlastně je :D Těším se na rezenci :)
    Věř, že Fangril je úžasná. Divila bych se, kdyby sis ji nazamilovala... bože jak ti ji závidím :D
    I děj Všechn malých zázraků je zajímavý... i když ta obálka se prostě nádherně vyjímá v knihovně, nemyslíš?
    Já bych ani neřekla, že je Krycí jméno Verity přímo YA... i když je pravda, že CooBoo vlastně nic jiného nevydává... no tahle diskuze by byla asi na dlouho a nepatří sem, takže promiň :D
    Teď jsem díky tobě dostala chuť se na všechno vykašlat a také se na Vražedné léčbu vrhnout :D Je to lepší než druhý díl?
    Vinořád vypadá opravdu dokonale :)
    Dostalas Divou Báru v opravdu pěkném vydání :)
    No snad nevadí, že jsem se tak rozepsala. Gratuluji k tak bohaté nadílce úžasných knih :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně, já jsem taky zvědává, co tam sesmolím. :D Chodím sice osm let do výtvarky, ale někdy mi dojdou nápady. :D
      Přijde mi, že na Sněží, Sněží pro mě zatím nebyla ta správná nálada. Slunečné jarní počasí, co vládlo venku, mne na knížku moc nenaladilo. :D
      Řeky Londýna mě zaujaly především svou obálkou (ok, přiznávám, je absolutně úžasná! :D), ale má jít o městskou fantasy, což bude má premiéra. Městskou fantasy jsem zatím nečetla :) Snad recenzí nezklamu. :)
      Věřím, že je, a že si Fangirl zamiluji. :) Přijde mi, že máme my dvě dost podobný vkus. :)
      Musím s tebou jedině souhlasit, obálka Všech malých zázraků se vyjímá zcela dokonale! :)
      Neomlouvej se, mě by jen překvapilo, kdyby něco od CooBoo alespoň trochu nezasahovalo do YA. :D
      Zatím moc nemůžu posoudit, jestli je Vražedná léčba lepší než dvojka, každopádně od začátku je tam plno akce. Opět na čtení nemám moc času (známe to :D).
      Jo, Vidořád dokonale vypadá. Snad i obsah bude. :)
      Vydání Divé Báry je vskutku okouzlující, na fotce nejde moc dobře poznat, jak moc hezké zpracování obálka dostala. :)

      Vůbec mi to nevadí, snad se vyznáš i v tom mém dlouhém komentáři. :D Díky! :)

      Vymazat
    2. O nápady bych nouzi neměla, spíš o talent :D
      Já jsem to četla asi v listopadu :D Ale chápu tě. Sice zrovna já jsem z té jarní atmosféry nadšená, ale vím jak to myslíš :)
      Upřímně? Ani netuším, co to městská fantasy je :D
      Je to možné :) Kdyby ne, opravdu bych se moc divila... je škoda, že nemá Fangirl pokračování... nebo, že není víc takových knih :(
      Jsem ráda, že Yoli nechala původní... akorát nechápu ten název... asi prostě něco museli změnit úplně :D
      Jako ono to do YA asi zasahuje, ale neřekla bych, že je to přímo YA... i když co o tom vím :D
      Tak pak dej určitě vědět :) No já právě přes Vánoce to čtení trošku doháním :D Je mi jasné, že příští týden budu ráda, když přečtu pár stránek za den :D
      Doufejme :) Já se teprve budu v lednou puštět do Kostičasu.

      V komentáři se vyznám :) Věř mi, že je přehlednější, než některé mé odpovědi na konverzaci na Facebooku, když pak odpovídám jednomu člověku na patnáct zpráv které spolu nesouvisí najednou :D A ještě míň přehlednější je to, když odpoví zpátky, pak je v tom naprostý zmatek :D Tohle je proti tomu pohoda :) Promiň, už zas moc mluvím :D

      Vymazat
  11. (y) to jsi musela být asi hoodně hodná :) :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, alespoň Ježíšek si to evidentně myslel. :D*

      Vymazat
  12. Super výběr knížek :) Smrtnou zimu jsem dostala taky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    3. Doufám, že na ně budou brzy recenze :) Užij si je :)

      Vymazat
    4. Doufám, že na ně budou brzy recenze :) Užij si je :)

      Vymazat
    5. Snad bude Smrtná zima dobrá a recenze tě nezklamou.. :) A trošku spamy tady, ne? :D Díky :)

      Vymazat
  13. Fakt luxusní povlečení :3
    #Míša
    #Máří

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, mně se taky hrozně líbí! :D :3
      #heštegytadyjedou

      Vymazat
  14. Hezké vánoční dárky,jen tak dál.Veď blog dopředu :)
    Zaujaly mě tvoje fotografie knížek,které jsi dostala a vše zveřejnila.
    Komu se nějaká kniha zalíbila, tak přesně ví,jak vypadá a tak si ji mohou pořídit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě fotit baví a myslím, že to k blogování patří. :) Jsem ráda, že se ti fotografie líbí! :)
      Děkuji moc:))

      Vymazat
  15. Wow...tos musela být teda hodna..:) Mě bohužel k vánocům nikdy nikdo žádné knihy nedává, takže si to musím sama vynahrazovat po celý rok (a o to víc) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si vždycky přeju kopu knih :D Každopádně celý rok pak také utrácím převážně za knihy. :D

      Vymazat
  16. SEZNAM KNIŽNÍCH BLOGERŮ - http://www.cathychloupkova.cz/2015/12/knizni-blogeri.html

    Ahoj,
    napsala jsi pod článek Knižních blogerů své údaje a byla jsi tak přidána do seznamu. Prosím překontroluj si, zda všechny informace souhlasí a pokud ne, dej vědět. Taky tě prosím o umístění ikonky/banneru Knižních blogerů někam viditelně na blog (v článku najdeš i html kód, který stačí zkopírovat), aby i další čtenáři a blogeři našli k seznamu cestu snadněji.

    Děkuji.

    Pěkný den.
    Cathy Chloupková
    WEB: CathyChloupkova.cz
    EMAIL: CathyChloupkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, všechno je v pořádku! :) A ikonku hned umístím :)

      Vymazat

Vaše komentáře jsou pro mne největší odměnou. ♥

Copyright © Barbora Voříšková, 2015 - 2017

Vše, co naleznete na tomto blogu, podléhá autorským právům. Proto vás žádám, nekopírujte, nekraďte, nevydávejte cizí díla za své. Buďme k sobě féroví. Svět pak bude zase o kousek lepším místem.