Knižní výzva na rok 2016

by - prosince 19, 2015

Chci do nového roku vykročit tou správnou nohou, splnit si některá předsevzetí a zkusit opět něco nového. Rozhodla jsem se tedy, že se zúčastním Knižní výzvy na rok 2016, jejíž pořadatelkou je Ells z blogu Svět nadpřirozena. Častokrát jsem na blozích narážela na různé ikonky z letošního roku a říkala si, že pokud bude nějaká ta výzva na rok budoucí, určitě se do ní zapojím. 

Přemýšlela jsem, jaké číslo zvolit, abych moc nepřecenila své síly. Přeci jen devátá třída, přijímací zkoušky, hromada testů a učení bude víc něž dost. Nakonec zvítězilo číslo šedesát, pokud jej překonám, počet navýším. Není to nic moc velké číslo, ale myslím, že budu ráda, když vše zvládnu skloubit. Knižní výzva mne snad donutí číst pravidelněji, už teď mám však před očima, jak budu dohánět resty. No a kdo ví? Třeba bude vše jinak... :) 


V pravý čas vytvořím stránku, kterou budu postupně aktualizovat. Každý měsíc přidám shrnutí, počet knih a stran.

A jaké číslo jste si stanovili vy? Stále je dost času se zapojit, tak pojďte do toho! :)

You May Also Like

20 milých komentářů

  1. Páni to zní zajímavě :o určitě se zapojím a počet knížek si dám pro začátek stačí 30 :)).Moc držím palce,aby jsi to dokázala :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se zapoj, díky! :) Také ti držím palce! :)

      Vymazat
  2. Zatím sháním někoho, kdo mi sestaví seznam knížek. Ještě mi zbývají 2 knížky do konce výzvy 2015, co jsem měla, ale to protože jsem dočetla vše moc brzo a říkala si, že na poslední dvě je pořád čas. A hle ono už není září, ale prosinec :D
    Výzvu budu dělat určitě na 2015, vzhledem k tomu, že jsem za tento rok zatím přečetla cca 70 knížek, tak přemýšlím, jak ji strukturovat tentokrát. Asi někoho poprosím, aby mi naházel cca 60 knih, abych měla prostor pro moje oblíbené čtení knih z hodin češtiny. :D
    Přeji hodně štěstí s výzvou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To odkládání moc dobře znám... :D Já žádný seznam nemám, prostě budu číst zrovna to, co si koupím nebo půjčím, jelikož vím, že kdybych si teď udělala podrobný soupis knih, které chci v nadcházejícím roce přečíst, nedodržím ho. Ani nemám přehled, kolik knih mám přečtených za letošní rok, nikam jsem si je totiž nezapisovala... :D Děkuji za úžasný komentář, také přeji hodně štěstí! :))

      Vymazat
    2. Tak já neměla ani tak jmenovitý seznam... :-) Bylo tam 52 nadefinovaných odrážek (př: Kniha, která má v názvu číslo. Kniha, kde hlavní postavy nejsou lidé...) :-) Ze začátku jsem četla, co mi přišlo pod ruku a jen to cpala do odrážek, ale pak už jsem si i plánovala.A do toho jsem stíhala naštěstí číst i svoje, protože jsem s gymplem přišla na chuť číst to, co děláme zrovna ve škole, taková naše výzva se spolužačkou...
      Děkuji, mám ráda, když autor odpovídá na komentáře. :-)

      Vymazat
    3. O takové výzvě jsem už slyšela také, ale trošku jsem se bála toho, že bych ji nesplnila, nebo ten seznam nedokázala sestavit... :D O to víc tě obdivuji, když všechno takhle hezky zvládáš a plánuješ. :) Já děkuji, na komentáře odpovídám moc ráda! :) Beru je jako svůj osobní úspěch... Vidím, že si někdo na můj blog udělá čas, z toho mám největší radost! :))

      Vymazat
  3. Já si pravděpodobně udělám nějakou výzvu, která mi bude vyhovovat a tu zkusím dodržet. Chci si díky ní hlavně dostat ke knížkám, které si chci přečíst už hrozně dlouho, nebo znova. Na tom kolik jich přečtu mi zase tolik nezálež :D

    Na blogu je momentálně soutěž o knížku Selekce ;)
    http://thereviewsforbooks.blogspot.cz/2015/12/vanocni-soutez-selekce.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To vůbec není špatný nápad, myslím, že hodně lidí spoustu knih odkládá a takové výzvy by jim k jejich přečtení mohly pomoci. :)
      Díky za upozornění, ráda se mrknu! ;)

      Vymazat
  4. Každý rok si plním knižní výzvu na Goodreads :) Letos jsem pokořila výzvu 60 knih, tak příští rok zkusím trochu zvednout laťku na 70 :) Držím palce, ať stihneš vše přečíst :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to gratuluji! :) I tobě držím palce, abys pokořila laťku, děkuji! :)

      Vymazat
  5. Doufám, že výzvu splníš :)
    Já si vlastně číslo neurčila, jen jsem na blog naházela všechny ikonky. Vím, že 240 knih nepřečtu ani omylem, ale když ty ikonky jsou tak krásné :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky:) To já bych taky rozhodně nestihla, ale máš pravdu, ikonky jsou krásné! :D

      Vymazat
    2. Já bych to stihla jedině v případě, že bych celý rok nedělala nic jiného, což není zrovna moc pravděpodobné :D

      Vymazat
  6. Držím palce, abys to zvládla :) Já mám letos přečteno 55, tak se zkusím zapojit a ještě se trošičku polepšit :)

    http://dark-ginger-lady.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. To je hezký počet :) Děkuji, také držím palce, ať překonáš letošní rok! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Zrovna zanedlouho hodlám psát též článek na toto téma a jsem teda taky v devítce no :D Držím palce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si ho pak ráda přečtu :) Díky, také držím palce! :)

      Vymazat
  9. Taky jsem si dala 60, přijde mi to akorát, v průměru 5 knih měsíčně :) Tak uvidím, jak se zadaří :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, v průměru 5 knih měsíčně se, myslím, dá zvládnout :) Doufám, že se zadaří! :)

      Vymazat

Vaše komentáře jsou pro mne největší odměnou. ♥

Copyright © Barbora Voříšková, 2015 - 2017

Není-li uvedeno jinak, vše, co naleznete na tomto blogu, bylo v krůpějích potu sesmoleno mou vlastní rukou. A proto vás žádám, respektujte autorská práva.