Předvánoční Book Haul | 2. díl

neděle, prosince 20, 2015 15 Comments A+ a-


Vzpomínáte, jak jsem v Předvánočním Book Haulu psala, že už pravděpodobně do Štědrého dne žádné knihy nedostanu ani si je nekoupím? No, nebyla to tak docela pravda... 
Opravdu žádné nové přírůstky v plánu nebyly, ale nebyla bych to já, abych při nakupování vánočních dárků nezabloudila do Levných knih, které se, dle mého názoru, poslední dobou v sortimentu o velký skok polepšily. Odnesla jsem si hned dvě knihy (obě za pouhých třicet devět korun), od nichž sice nečekám žádné zázraky, každopádně zle vůbec nevyhlížejí. A pak tu máme zbrusu novou knihu s úžasnou obálkou, poetickou anotací a dlouhým jménem. Už tušíte, jakou knihu se vám chystám představit? :) 



Prokleté město

Prokleté město
Lisa McMann
Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 216

Anotace:  

Městečko Cryer's Cross je nenápadné místo, kde se nic zvláštního neděje... Až do chvíle, kdy beze stopy zmizí jedna ze studentek místní školy. Kendall Fletcherová ji ani moc neznala. Po dalším zmizení ale začne slyšet hlasy zmizelých studentů. Jde z toho strach. V Cryer's Cross je ukryto dávné tajemství a nad všemi obyvateli se vznáší děsivé prokletí. Podaří se Kendall odhalit pravdu a nezešílet při tom?

Kniha má prý lehce zacházet do žánru hororu, na což jsem opravdu zvědavá, jelikož takový typ knih nečtu každý den. Na Databázi knih má Prokleté město hodnocení 69%, není to nic extra skvělého, ale naopak ani nic hrozného. Uvidíme.

 

 

Motýlí křídla

Motýlí křídla
Veronika Bicker
Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 166

Anotace:

Elena se snaží zapomenout na nešťastnou smrt své sestry Laury. Jak přesně zemřela, to nikdo neví. Na stejném místě je o rok později nalezena další mrtvá dívka. Je to opravdu jen náhoda? Co způsobilo dopravní nehodu, při které zahynula Laura? Jaké tajemství v sobě nosí matka, která Elenu nechce spustit z očí? Náhlý zájem staršího pohledného Tristana, přicházející anonymní dopisy a potloukající se zakuklené postavy přimějí Elenu jednat. Bude hledat pravdu na vlastní pěst... 

Stejně jako od Prokletého města, tak od Motýlích křídel nemám žádná vysoká očekávání. Na Databázi knih byla Motýlí křídla ohodnocena 68%. 


A to nejlepší na konec! :)

 

Aristoteles a Dante odhalují záhady vesmíru

 

Aristoteles a Dante odhalují záhady vesmíru
Benjamin Alire Sáenz
Nakladatelství: CooBoo
Počet stran: 368

Anotace: 


Aristoteles je naštvaný teenager, který má bratra ve vězení. Dante je všeználek s nezvyklým pohledem na svět. Tihle dva kluci se potkají na koupališti a zdá se, že nemají zhola nic společného. Ale protože jsou oba samotáři, začnou spolu trávit čas a zjistí, že jejich přátelství je opravdu neobyčejné – takové to, které změní životy a vydrží navždycky. A díky němu také Ari i Dante zjistí ty nejdůležitější pravdy o sobě samých a o tom, jakými lidmi by se chtěli stát.

Z této krásky mám největší radost! Nádherná knížka s poeticko-filozoficky znějícím názvem se může pochlubit nejen překrásnou obálkou, ale především poutavou anotací. Na omak je úžasně hebká a krásně voní!  Narozdíl od předešlých knih, od Ariho a Danta očekávám hodně, snad nenastane převeliké zklamání... A jak se ke mně knížka dostala? Opět opožděný dárek k svátku, tentokrát od tety. :) 


Mně nezbývá než popřát vám poklidný zbytek čtvrté adventní neděle a otázat se, zda vás některá z knih zaujala..? :) Máte již zapálenou poslední svíčku na adventním věnci? :)


15 milých komentářů

Write milých komentářů
21. prosince 2015 10:38 delete

Nevím, jestli mám smutnit, protože v Klatovech nejsou levné knihy nebo naopak jásat, protoře tolik neutrácím :D Asi to první...
Aristoteles a Dante vypadá skvěle :) Já ji dostala k Vánocům od kamarádky, teď se jen děsím toho, že se k ní dostanu nejdřív tak za rok :(

Reply
avatar
22. prosince 2015 17:35 delete

To snad ne, tak moc bídně na tom s časem jsi? :( To já mám jediné štěstí, že jsou nejbližší Levné knihy v Plzni, protože kdyby byly na v našem "městě" (nechápu, proč tomu říkají město, je to jako taková větší vesnice), tak nevím, nevím... :D

Reply
avatar
Mayline
AUTHOR
22. prosince 2015 21:28 delete

Krásné knížky :) Já si knížky hodně kupuju sama, ale nestačím je fotit, protože není čas :D Těžký život pracujícího studenta..:/ :D

Reply
avatar
22. prosince 2015 22:00 delete

Já jsem zatím "jenom student" (i když na základce se tomu asi říká žák...), ale to "pracující" se rychle blíží.. :D A čas taky moc nemám, takže v tom ti absolutně rozumím! :D :) Děkuji :))

Reply
avatar
22. prosince 2015 23:22 delete

Takhle. Já jak mám málo času, tak se mi tu hromadí koupené nebo darované knihy, knihy z knihovny a recenzáky. No a recenzáky a knihy z knihovny mají přednost, protože mám na přečtení určitý čas. Takže se k některým knihám dostávám až za dlouhou dobu :(

Tak to jsme na tom stejně. Také mám nejbližší Levné knihy v Plzni a tam většinou jezdím jednou za rok, takže tak.

Reply
avatar
23. prosince 2015 19:58 delete

To chápu, že mají recenzáky a zapůjčené knihy přednost.. :( Tak ať to nějak zvládneš! ;)

Celkem se divím, že zrovna v Klatovech Levné knihy nemají, nebo alespoň v blízkém okolí...

Reply
avatar
24. prosince 2015 14:15 delete

Děkuju :)

Nemají a já se tomu ani nedivím. I Dobrovský tu vydržel asi rok a pak to bylo zrušené :(

Reply
avatar
25. prosince 2015 23:23 delete

Nemáš zač :)

Nebyly snad tržby? To je smůla... Lidé říkají, že se dnes už tolik nečte, ale já si to tedy nemyslím. Někdy jsou knihkupectví nabitá k prasknutí, tak nevím, kde je problém... :/

Reply
avatar
26. prosince 2015 11:41 delete

Zrovna tady jsem v životě neviděla knihkupectví narvané k prasknutí. Když už tam někdo je, tak dva nebo tři lidi. To bych taky ráda věděla...

Reply
avatar
27. prosince 2015 22:28 delete

V Plzni ano, hlavně teď před Vánoci měli plno. :) Ale někdy je to opravdu chabé...

Reply
avatar
29. prosince 2015 20:47 delete

Před Vánoci je narvané asi všechno :D Právě proto nechodím radši nakupovat :D

Reply
avatar
31. prosince 2015 22:35 delete

To je pravda. :D Ještě že už je to za námi. :D

Reply
avatar
31. prosince 2015 23:17 delete

To teda :D Teď už je povánoční slevy :D Snad bude něco zajímavého :)

Reply
avatar
1. ledna 2016 22:13 delete

Snad jo, ale já většinou na nic nenarazím. :D

Reply
avatar
2. ledna 2016 15:52 delete

Upřímně? Já taky ne :D Ale jistota je jistota :)

Reply
avatar

Vaše komentáře jsou pro nás největší odměnou. ♥