Předvánoční Book Haul

úterý, prosince 15, 2015 13 Comments A+ a-

Hned pro začátek k vám všem směřují obrovské omluvy, neboť v sobotu nevyšel Čaj o páté s Knihomolkou. Důvod je prostý. Po dlouhé době jsme si s kamarádkou konečně našly čas a vyrazily do kina na Hunger Games, Síla vzdoru - 2. část. Abych byla upřímná, byla jsem poněkud v obavách. První část mne zklamala, u druhé však přišlo velice příjemné překvapení.

Teď už ale k dnešnímu článku. Předpokládám, že do Vánoc žádné nové knihy neobdržím ani si je nekoupím. Rozhodla jsem se tedy pro "Předvánoční Book Haul", jelikož povánoční bude poněkud dlouhý. Celkem tu mám tři knihy. Jeden recenzní výtisk, jeden dárek k svátku (který přišel až dnes kvůli komplikacím s Českou poštou, jak jinak...) a jednu knihu, na kterou jsem narazila úplnou náhodou, a která mi byla již dlouho vřele doporučována.


  Jsou světla, která nevidíme


Jsou světla, která nevidíme
Anthony Doerr
Počet stran: 534 
Nakladatelství: Moba

Anotace: 

Marie-Laure žije se svým otcem v Paříži nedaleko Muzea přírodní historie. Její otec má na starosti tisíce zámků v budově muzea. V šesti letech Marie-Laure oslepne a otec jí postaví dokonalý model jejich čtvrti, aby si mohla ulice vštípit do paměti a byla schopná najít cestu domů. O šest let později Paříž obsadí nacisté a otec s dcerou prchají do opevněného městečka Saint-Malo, kde žije ve vysokém domě u moře Mariin samotářský prastrýc. Odvážejí s sebou nejspíš nejcennější a současně nejnebezpečnější klenot z muzejní sbírky.

Kniha Jsou světla, která nevidíme je mým opožděným dárkem k svátku. Mám z ní neskutečnou radost! :) Pozitivní recenze, krásná anotace i obálka, válka, silný, dojemný příběh na pěti stech stránkách. Co více si jen mohu přát? 




Mechanický anděl



Mechanický anděl (Pekelné stroje #1)
Cassandra Clareová
Počet stran: 368
Nakladatelství: Yoli

Anotace:

1. díl nové trilogie od autorky Nástrojů smrti. Poté, co osiřelé Tesse Grayové zemře teta, která se o ni starala, vyplouvá dívka v dubnu roku 1878 z New Yorku do Londýna za svým bratrem Nathanielem. V přístavu na ni však nečeká Nate, nýbrž prapodivná dvojice žen, jimž se přezdívá Temné sestry. Uvězní ji v jejich domě a připravují ji pro záhadného Magistra, který ji chce získat. Při nezdařeném útěku Tessa zraní jednu ze služebných, ze které se vyklube podivná mechanická bytost. Záchrana přijde z nečekané strany – v Temném domě se objeví Will Herondale, jeden z lovců stínů…

O Mechanickém anděli jste se mohli dočíst již v unboxingu. Momentálně leží na stolku a dychtivě čeká, až se opět pustím do jeho čtení. Kniha zatím vypadá velice dobře..:)
Za recenzní výtisk vděčím Yoli.


 Erebos


Erebos
Ursula Poznanski
Počet stran: 320
Nakladatelství: Fragment

Anotace: 

Na jedné londýnské škole si mezi sebou žáci začnou předávat podivné balíčky, jeden se nakonec dostane i ke zvědavému Nickovi. V balíčku je DVD s počítačovou hrou. Hrou napínavou, a hlavně velmi inteligentní. Proč o ní ale nikdo nesmí mluvit a hráči musí dodržovat přísná pravidla? Na druhou stranu jim hra dokáže splnit i ta nejtajnější přání. Pokud neposlouchají nebo se znelíbí poslovi se žlutýma očima, čeká je trest. Jak je ale možné, že hra o každém všechno ví a neuděluje hráčům úkoly jen ve hře, ale i v realitě? Co hra vlastně chce? A jak ji může Nick zastavit? 

O Erebosu jsem už nějakou dobu slýchávala, nad jeho koupí mne však donutila zauvažovat Hedvika (určitě věnujte čas jejímu blogu, pokud vaše srdce hoří pro poezii ;) ), která mi napsala milý mail s doporučením na knihu. Když mě Erebos uhodil do očí v Levných knihách, bylo jasné, jak bude znít mé rozhodnutí. Stál pouhých 29 korun. Dvacet - devět - korun! No neberte to! Ne, neprovozuji zde teleshopping... :D 


Po Vánocích plánuji další haul, tentokrát o něco delší. Pokud jste nějakou z knih četli, chystáte se na ni, nebo byste ji rádi viděli pod vánočním stromečkem, určitě mi napište, jaká je vaše favoritka. :) 

13 milých komentářů

Write milých komentářů
15. prosince 2015 20:01 delete

Erebos jsem četla - skvělý ,1 Mechanický anděl - četla celou série Pekelné stroje 2 mechanický princ 3 mechanická princezna - moje oblíbená - obě doporučuji , myslím , že nezklamou

Reply
avatar
15. prosince 2015 20:09 delete

Doufám, že nezklamou.:) Každopádně to prostředí je skvělé! Pekelné stroje jsou už všechny v českém překladu, nebo nejsou?

Reply
avatar
Noelia Nat
AUTHOR
15. prosince 2015 21:00 delete

Nad Světly přemýšlím od té doby, co vyšla :) Těším se na recenzi :)

Reply
avatar
15. prosince 2015 21:04 delete

Mě právě také lákala už od samého začátku! :) Děkuji, snad nezklamu :)

Reply
avatar
17. prosince 2015 20:55 delete

Všechny knihy vypadají nádherně, ale nejvíc se mi líbí Mechanický anděl :) Doufám, že se budou obsahově líbit :)

Reply
avatar
18. prosince 2015 20:51 delete

Děkuji! :) Snad se k Mechanickému anděli brzo dostaneš, vím, jak moc po něm toužíš.. :D

Reply
avatar
18. prosince 2015 21:21 delete

Už ho mají v knihovně, tak můžu jen doufat, že si ho do pondělí nikdo nepůjčí... i když stejně se pak k němu dostanu nejdřív v únoru :(

Reply
avatar
18. prosince 2015 21:29 delete

To je nejhorší.. :/ Čas je podlý, známe to! :D

Reply
avatar
18. prosince 2015 21:36 delete

Chtělo by to obraceč času :) :D

Reply
avatar
19. prosince 2015 21:10 delete

To tedy! :D Kampak nám zmizela Hermiona? :D :)

Reply
avatar
19. prosince 2015 21:35 delete Tento komentář byl odstraněn autorem.
avatar
19. prosince 2015 21:35 delete

Asi udělala trochu víc otáček, než chtěla :D

Reply
avatar
20. prosince 2015 23:29 delete

Tak teď jsi mě dostala! :D Nejspíš ano.. :D

Reply
avatar

Vaše komentáře jsou pro nás největší odměnou. ♥