Unboxing #2

pátek, prosince 04, 2015 31 Comments A+ a-

Ahoj! Týden se nám chýlí ke konci a já vás chci s nadšením přivítat u druhého unboxingu! Musím říci, že jsem si unboxingy neskutečným způsobem oblíbila. Tyhle články mi připadají příjemně oddychové, sama je ráda čtu u ostatních blogerek a blogerů, jelikož mne baví ten moment napětí a následná radost. Asi začnu objednávat knihy z internetu častěji. Za prvé vyjdou mnohem levněji a za druhé ten pocit při rozbalování balíčku je k nezaplacení!

Když se mi dostalo nabídky od nakladatelství Yoli získat knihu s tajemně vyhlížející anotací i obálkou k recenzi, neváhala jsem ani vteřinku. Hned po skončení našeho deváťáckého mikulášského "oblézání" školy a strašení odměňování dětí jsem upalovala na poštu, kde už na mě čekal recenzák. Jaká kniha mi přišla tentokrát? :)




    Rozbalování mi netrvalo nijak dlouho, kniha byla zabalena v bublinkové obálce (bublinky, wohoo!).

 

 Už někdo poznává doposud zabalenou knihu?


Tramtadadá! Nový přírůstek nese název Mechanický anděl, jenž patří do trilogie Pekelné stroje. Jeho autorkou je
#1)
Cassandra Clare
Počet stran: 368
Nakladatelství: Yoli

Anotace: 

Poté, co osiřelé Tesse Grayové zemře teta, která se o ni starala, vyplouvá dívka v dubnu roku 1878 z New Yorku do Londýna za svým bratrem Nathanielem. V přístavu na ni však nečeká Nate, nýbrž prapodivná dvojice žen, jimž se přezdívá Temné sestry. Uvězní ji v jejich domě a připravují ji pro záhadného Magistra, který ji chce získat. Při nezdařeném útěku Tessa zraní jednu ze služebných, ze které se vyklube podivná mechanická bytost. Záchrana přijde z nečekané strany – v Temném domě se objeví Will Herondale, jeden z lovců stínů…


Máte s Mechanickým andělem nějaké zkušenosti? Pokud ano, určitě mi nezapomeňte napsat, jak se vám líbil! :)

http://www.yoli.cz/
Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji nakladatelství Yoli! :)


31 milých komentářů

Write milých komentářů
4. prosince 2015 18:22 delete

arrqqr, závidím ! Tuhle knihu taky chci huhu :) :D

Reply
avatar
Casion
AUTHOR
4. prosince 2015 18:26 delete

Teraz pomerne rozšírená kniha, prajem príjemné čítanie :D

Reply
avatar
Anonymní
AUTHOR
4. prosince 2015 18:28 delete

Barčo, gratuluji k další spolupráci a ta grafika :33 miluju tvůj blog :*

Reply
avatar
4. prosince 2015 18:31 delete

Nevím proč, ale hrozně jsi mě rozesmála! :D Děkuju! :)

Reply
avatar
4. prosince 2015 18:31 delete

Díky, snad příjemné bude.. :)

Reply
avatar
4. prosince 2015 18:35 delete

Jééé :3 Děkuji, děkuji, děkuji! :)* Tahle spolupráce je ovšem jednorázová, v Yoli žádné nové blogery nepřijímají, jen občas někomu pošlou knížku k recenzi, to je ale vše, kapacitně by to nezvládali, ale ano, dalo by se to považovat za spolupráci.. :) Jsem ráda, že se ti líbí i grafika, stále je však na čem pracovat.. :) Ještě jednou děkuji, tohle mi vždycky zlepší den! :*

Reply
avatar
4. prosince 2015 20:17 delete

Prima, já nečetla ty předchozí, takže nevím, každopádně se mi líbilo Město z kostí film:)

Reply
avatar
4. prosince 2015 20:38 delete

Ja právě nečetla, ani neviděla. Je dobře, že se ti líbil aspoň film, možná se k sérii někdy dostanu. :)

Reply
avatar
Verča Valachová
AUTHOR
4. prosince 2015 22:29 delete

Ahoj Barčo, knihu jsem poznala už na čtvrtém obrázku. Má mi přijít k Vánocům a jsem na ní strašně zvědavá. Četla jsem sérii Nástroje smrti a stala se moji nejoblíbenější sérií! Vzhledem k tomu, že se v Mechanickém andělovi odehrává stejný děj akorát v jiném století jsem knihu hned vyhledala na internetu a když jsem zjistila, že jsou nějaké podobné knihy, hned jsem objednávala. :) Doufám, že se ti bude kniha líbit, protože do ní vkládám velké naděje ;) Jestli se ti líbit bude, doporučuji určitě přečíst Nástroje smrti. Miluji psaní Cassandry Clareové, má to všechno promyšlené tak, že to co se odehrálo v druhém dílu souvisí s pátým a to co ve čtvrtém s šestým :D Strašně moc ti závidím, že už tuhle knihu můžeš začít číst ;)

Reply
avatar
4. prosince 2015 22:45 delete

Knížka vypadá skvěle.. že bych si udělal knižního ježíška.. :-)

Mikulášské líčení – čert

Reply
avatar
4. prosince 2015 22:59 delete

Ahoj! :) Tý jo, ty jsi se mi tu ale krásně rozepsala! :) Udělala jsi mi neskutečnou radost! :) Na Mechanického anděla jsem četla vskutku skvělé recenze, prý do samého konce nevíš, jak vše dopadne, je tam neskutečně mnoho zvratů. Proto ti věřím, když píšeš o promyšlenosti Cassandřina psaní. Pokud se mi bude kniha líbit, určitě se na Nástroje smrti vrhnu, tvůj komentář mne na ně úplně navnadil! :) Doufám, že ti Ježíšek knížku přinese, jelikož si ji stoprocentně zasloužíš! ;) Děkuji ti za úžasný komentář! ❤

Reply
avatar
4. prosince 2015 23:00 delete

To vypadá, snad bude minimálně stejně dobrá! :) Určitě udělej. ;)

Reply
avatar
5. prosince 2015 9:26 delete

Knížka vypadá dobře :o.Moc se mi líbí nový design!Ty vločky jsou moc pěkné :).

Reply
avatar
5. prosince 2015 9:26 delete

Knížka vypadá dobře :o.Moc se mi líbí nový design!Ty vločky jsou moc pěkné :).

Reply
avatar
5. prosince 2015 11:42 delete

Děkuji, jsem ráda, že máte všichni radost nejen z článků, ale i z designu! :) V budoucnu čekejte určitě nějaké změny, čeho se však budou týkat zatím nevím... Jak říkám, je stále na čem pracovat. ;)

Reply
avatar
5. prosince 2015 16:30 delete

Knihu jsem sice ještě nečetla, ale už dlouho se na i chystám :)

Reply
avatar
5. prosince 2015 17:52 delete

Doufám, že se ti bude líbit! :)

Reply
avatar
5. prosince 2015 19:17 delete

Ooo, děkuji :) Ano Cassandra má opravdu talent na psaní a mezi čtení série jsem si na styl jejího psaní zvykla a teď, když čtu jinou knihu, od jiného autora se mi na jiný styl psaní zvyká hůř :) S tím, že nevíš do konce jak to vše dopadne s tebou musím souhlasit. V druhém díle se něco dozvíš a nejradši bys chtěl hodit knihou o zem a když se dokopeš k pátému dílu, tak ti to vyvrátí a zapadají do sebe i ty nejmenší maličkosti :) Mimochodem, strašně se mi po tobě stýská ;)

Reply
avatar
5. prosince 2015 19:22 delete

Jéé.. :) To je od tebe opravdu moc hezké! Podle toho, jak tu knížky popisuješ vyvozuji závěr, že kdybych si přečetla první díl a líbil se mi, musela bych mít doma nutně všechny knihy (a ta jejich cena, božee..!). Mně se po tobě taky stýská.. ;)

Reply
avatar
6. prosince 2015 12:53 delete

Jojo, cena je opravdu strašná na to, že těch knih je šest :) Ale když tě čekají narozeniny, svátek a Vánoce a obvoláš všechny babičky a dědečky, tak se to dá :D A máš i vyřešený co si máš přát :)

Reply
avatar
6. prosince 2015 13:05 delete

To je fakt, ale nejhorší je, kolik ještě chci jiných knížek.. :D

Reply
avatar
7. prosince 2015 17:49 delete

Tahle kniha vypadá absolutně dokonale :) Ani nevíš, jak ti závidím. Každopádně si to čtení užij :)
Jen jestli se můžu zeptat, jak si získala spolupráci s Yoli? Protože si vůbec nevzpomínám na to, že by ji někdo z českých blogerek měl.

Reply
avatar
7. prosince 2015 18:49 delete

To vypadá! Akorát se na ni chystám! :))
Zeptat se můžeš na cokoli, mile ráda ti odpovím. ;)
S Yoli zkrátka nespolupracuji. To, že se mi podařilo získat recenzní výtisk, je čirá náhoda.
Jak se mi to stalo?
Kdysi jsem jim psala mail s dotazem, v němž jsem se jich ptala, zda spolupracují s blogery. Odpoveď zněla ne. Prý to kapacitně nezvládají a prostě víš co...
Není to tak dlouho, co jsem pomáhala jedné blogerce při rozjezdu (dlouhý, dlouhý příběh, chtělo by to na sebe nějaký kontakt, abych ti jej mohla celý převyprávět...). Po nějaké době se u ní na blogu objevila ikonka se spoluprácí právě s Yoli. Což mi přišlo divné (veřejně nemůžu moc rozvádět proč). Prý jí napsali, že s ní budou rádi spolupracovat (??!!) a poradila mi, ať to zkusím znovu.
Tak ok, proč ne, napadlo mě.
Mail byl odeslán opětivně, odpověď však byla stejná jen s nabídkou jednorázového recenzáku.
Posléze jsem se paní šéfredaktorce svěřila, kvůli čemu jsem se rozhodla mail odeslat znovu.
Řekla mi, že si neuvědomuje, že by s někým uzavřeli spolupráci. Stává se to pouze výjimečně a to jen tehdy, pokud je blog ve špičkovém stavu (obsah, vzhled, počet čtenářů, komentářů,..).
Z toho všeho usuzuji, že si daná blogerka vše vymyslela.
Velice ráda ti k tomu povím víc, nechci ale veřejně šířit nějaká negativa.
:))


Reply
avatar
7. prosince 2015 19:57 delete

Vážně ti závidím... Nástroje smrti jsou skvělé a na tuhle knihu se moc těším :) Vlastně mám od stejné autorky teď rozečtené Magisterium, ale asi nějakou chvíli rozečtené zůstane, protože musím přednostně přečíst jiné knihy :(
Tak to je vážně divné. Ale co jsem koukala, tak slovenské Yoli spolupracuje. Viděla jsem to tedy jen jednou, ale viděla. A to s tou blogerkou mi přijde docela divné...
Docela ráda bych to věděla celé, tak jestli máš chuť to vyprávět, tak mi můžeš napsat na kakristyna@seznam.cz :)

Reply
avatar
7. prosince 2015 21:47 delete

Já nástroje smrti nečetla, ale začínám mít potřebu přečíst si to. :) O Magisteriu jsem už slyšela, celkem dobré prý je.. :) Určitě ti napíšu. Ale až zítra, jestli ti to nevadí, dneska už nemůžu.. :/
Jinak to s tím rozečtením znám, pořád nevím, co dřív.. :D

Reply
avatar
11. prosince 2015 19:59 delete

Určitě si je přečti :) Sice ti to možná přijde trochu zdlouhavé, ale stojí to za to :) Nástroje smrti to nejsou, ale dobré to je :) Jen to ještě musím dočíst :D Napiš, až budeš mít čas :)

Reply
avatar
Michal Fara
AUTHOR
4. ledna 2016 13:09 delete

Ejhle! Parádní unboxing! Skvěle se mi to četlo! :-)

Reply
avatar
4. ledna 2016 13:15 delete

Jé, to mě těší! :) Děkuju! :)

Reply
avatar

Vaše komentáře jsou pro nás největší odměnou. ♥