Jsem zpět, přichází změny a velké díky!

by - ledna 30, 2016


Také jste si všimli, že dlouhou dobu nevyšel žádný Čaj o páté? No, nejste sami. V lednu má aktivita jak v četbě, tak v blogování jaksi zamrzla a já se rozhodla tuhle odmlku konečně ukončit. Spousta učení, biflování, dohánění a vylepšování známek postihla snad každého žáka či studenta. I přes hektičnost lednových dní byl tento měsíc pro mne něčím skutečně výjimečným. Užívám si života jako nikdy, pohlížím na svět jinýma očima. Jsem šťastnější, plná energie a elánu, odhodlaná prožít své sny a nová dobroudružství. Dnes slavím patnácté narozeniny, jež mi zpříjemnilo více jak 6000 návštěvníků, přes 100 "lajků" na Facebookové stránce blogu, noví pravidelní čtenáři a spolupráce.  Mám tedy hned několik důvodů k oslavě, a proto vás chci informovat o blížící se SOUTĚŽI!

Patnáct. Občanka, studentská průkazka do vlaku a autobusu, zákony. Jen čísla. Nic jiného. Nemám pocit, že by se toho tolik měnilo, avšak vím, že mění. Ne moc, ale přeci jen. Někdo mi vzkázal: "Tak, je z tebe velká patnáctka, postupuješ zase o level výš." Nedávno jsem četla knihu Aristoteles a Dante odhalují záhady vesmíru (recenze zde), kde Ari řekl, že patnáctiletí nepatří nikam, nejsou lidi. Lidi jsme, avšak dospělí nás prostě neberou tak, jak bychom si přáli.
Stále mají v živé paměti ta mrňata běhající po zahradě a hrající si se svými oblíbenými hračkami. My už však nechceme být voděni za ručku, potřebujeme samostatnost, důvěru rodičů v nás. Jsme vzteklí, když nás nechtějí pustit ven, když nám nechtějí povolit tohle a tamto. Ano, bojí se o nás a hodně záleží i na každém puberťákovi, jaké má vychování a zdali mu mohou dospěláci věřit. Je to individuální, někdo dostane rozum již ve třinácti, jiný je v šestnácti stále neuvěřitelné "střevo".    

Dostávám se k části, kdy vám všem, kteří již pravidelně, nebo jen občas bloudíte po mém blogu, chci z celého srdce hroooozně moc poděkovat za přízeň! Přes 6000 zobrazení, wow! Vaše komentáře, připomínky a podpora jsou pro mne a mé blogování vším. Bez vás, čtenářů, bych zde nemohla být, má práce by neměla žádnou odezvu a já se tak nedozvěděla, co si myslíte. Vháníte mi vítr do plachet, rozšiřujete obzory, nutíte ke zlepšování. Dlouhou dobu chci uspořádat soutěž, stále však nemám zvolenou knihu, jíž bych do soutěže vložila. Do rozhodování můžete vstoupit i vy a hlasovat, o knihu jakého žánru byste rádi hráli. V levém sloupečku blogu stačí jen kliknout. :)

Aktuálně mám rozečtenou Smrtnou zimu a nevracím se k ní s největším nadšením. Nějak mne příběh neuchvátil. Četli jste ji, čtete, nebo se na ni chystáte? Pokud na ni již psal někdo z vás recenzi, nalinkujte mi ji do komentáře, ráda si počtu, jelikož mne zajímají názory ostatních a jak už jsem psala, zatím nic moc... 

Co vy a dospívání? Jak se vám líbí nový design Čaje o páté? 

Každý komentář a pravidelný čtenář mi dělá největší radost. 

Ještě jednou díky!







You May Also Like

17 milých komentářů

  1. Všechno nejlepší k narozeninám :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno nejlepší! Patnáctiny se mi líbily. A nejvíc někdy v listopadu (tedy dva měsíce před dalšími narozeninami), když jsem měla poprvé sex. A i když jsme na to mohli skočit už ve čtrnácti, čekali jsme, čekali... až jsme si najednou uvědomili, že už 10 měsíců můžem. :-D A já miluji pravidla, takže to bylo dvojité uspokojení. :-D Ale tohle jsi asi nepotřebovala vědět.
    Důvěru našich jsem měla již delší čas, ale v patnácti se nic nezměnilo. A... očividně ani v 18. Ale každý to má jinak a já ti přeji pěkné vykročení do další etapy. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) No ne, já tady asi umřela smíchy :D Ale je to strašně hezky upřímný a obrovsky mi to zvedlo náladu! :D Pokud by byla soutěž o nejvíc upřímný, vtipný a zabijácký komentář, vyhráváš na plné čáře! :D Ja důvěru rodičů mám taky, ale jsou na mě strašně opatrní a mají strach, no... Ještě jednou díky!! :)))

      Vymazat
  3. Néééé další nenadšený komentář ke Smrtné zimě! Mám ji na nočním stolku, přečetla jsem jen pár stránek, protože mám rozečtené i jiné knihy a všichni mě děsí, že se mi to nebude líbit! :D
    Samozřejmě všechno nejlepší k narozeninám. Nejspíš to slyšíš ze všech stran, ale patnáct je krásný věk. Nejsem o moc starší, ale už mě otravuje spousta "problémů běžného života" a občas si říkám, že patnáct bylo vlastně super i když i tehdy měl člověk své problémy. Ať se splní všechna Tvá přání a ve všem se Ti daří! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě netuším, co s tou Smrtnou zimou...! Jsem na sto šedesáté stránce a moc se nechytám. :/ :D Čekala jsem od ní asi víc, tak obě nakonec uvidíme. :)
      Děkuji! :) Ano slyším a nejspíš je to pravda. Myslím, že v každém věku člověk řeší nějaké problémy, ať už jsou směšné, nebo závažnější. Ještě jednou Ti moc děkuju, vážím si toho! :)))

      Vymazat
  4. Blahopřeji k narozeninám.
    Smrtnou zimu jsem četla a byla jsem nadšená. Z toho tajemství, které se tam skrývá. Ani po přečtení všechna nejsou odhalená. linkuji recenzi.
    http://kniho.blogspot.cz/p/smrtna-zima-recenze.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :)
      Tak to je super, konečně nějaký pozitivní ohlas! :) Ve čtení tedy nepolevím a snad se mi bude Smrtná zima líbit. Hned jdu na recenzi, díky moc! :)))

      Vymazat
  5. Všetko najlepšie a najkrajšie k narodeninám! :) :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vše nej, mé ségře bylo v listopadu taky 15. Jinak já recenzi na Smrtnou zimu psala a děsně se mi kniha líbila:).

    OdpovědětVymazat
  7. Bože na nebesích... škola... já mám dojem, že se z učení snad nikdy nevyhrabu :D

    Gratuluji k patnáctinám a i k návštěvnosti, likeům a spoluprácím :) A na soutěž se těším :)

    Upřímně? Mám dojem, že nás dospělí nebudou nikdy vnímat tak, jak bychom si přáli :(

    Nemyslím si, že je třeba děkovat :) Píšeš dobře, takže si za nás můžeš vlastně sama :D



    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, připadám si jako v začarovaném kruhu... :D

      Díky moc, mám obrovskou radost! :)

      Taky si myslím, nejhorší je, že byli uplně stejní. :D

      Mám zač děkovat, obzvlášť za tak úžasné komentáře! :)

      Vymazat
  8. Píši komentář sice drobet déle, ale narozeninové přání si ode mě již dříve obdržela.
    Čaj o páté mě zaujal i proto, že zde zaznamenáváš něco o sobě a netýká se pouze recenzí ohledně knih. Návíc právě tento název se mi moc líbí.
    Text týkající se dospívání a obav, které v sobě nosí rodiče jsi podle mě opravdu vystihla. Naprosto s tím souhlasím, ale většina z nás by asi měla také souhlasit, že všechno co se nám nechte právě od rodičů dostavit, či povolit apod. je pro naše dobro. A kolikrát to pomohlo i právě mě.
    Psát blog se někomu zdá jako ztráta času, jiní jej berou jako povinost a někteří zase píšou články typu "Tak vám jdu zase něco napsat i když vůnec nevím o čem, blog mne moc nebaví tak posílám obrázek" apod.
    Tohle tvůj blog určitě vystihnout nemůže!
    Brzy se moje oči zaměří na nějnovější článek knihomolky, který vydáš. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi vážně úžasná ♥:)) Přesně tohle je úplně největší odměna, kterou mohu za blogování dostat. :) Nesmírně si tvého názoru cením! ♥
      Máme na dospívání úplně stejný názor a i když je to někdy těžké, musíme poslouchat. :)
      Moc děkujuuu! ♥

      Vymazat
  9. Ale nejsem. :)♥
    Jen je důležité, aby se blogerům dostalo to, co doopravdy chtějí.. :)
    Já říkám vždy svůj názor! Ale komentář typu "to je hezké" časem blogera nepotěší, protože ho může napsat každý aniž by článek četl..
    Vytknout chyby je často velmi dobré, může nás to posunout dál, nebo naopak zranit, ale mnohé to změní. A to jsou například komentáře, které bych si přála já. :)
    Rodiče nás stvořili a máme jejich povahu, ale výchova na nás dává známku povahy také.. Podle toho jak budeme sami poslouchat a rodiče nás vychovávat, tak se poté budeme chovat v běžném životě.
    Nakonec stejně přicházíme postupně na to, že měli pravdu. Ale i když si to někdy chvíli paličatě nemyslíme a děláme chyby, díky tomu je přestaneme dělat a začneme si to uvědomovat.
    Není vůbec zač !♥

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře jsou pro mne největší odměnou. ♥

Copyright © Barbora Voříšková, 2015 - 2017

Vše, co naleznete na tomto blogu, podléhá autorským právům. Proto vás žádám, nekopírujte, nekraďte, nevydávejte cizí díla za své. Buďme k sobě féroví. Svět pak bude zase o kousek lepším místem.