Unboxing #3

by - února 09, 2016


Věděla jsem, že mám tento týden očekávat minimálně dva balíčky s knihami. A tak hned po příjezdu ze školy směřovaly mé kroky na místní poštu, kde žádný balík nečekal. No nic, možná zítra, napadlo mě. Jaké milé překvapení mi bylo oznámeno, když jsem vcházela do dveří. Pošťák doručil balík přímo domů a mně hned rozjasnil den. Jedná se o recenzní výtisk od Knih Omega, s nimiž jsem před nedávnem navázala spolupráci. Jaká kráska byla ukryta v kartonovém obalu? 


Poznává někdo, co se skrývá za ukázkou z knihy Šíleně bohatí asiati?  


Tadá! Knihou není nikdo jiný, než Cizinka od Diany Gabaldon! Po této sedmi set stránkové bichličce jsem pomrkávala už nějaký ten pátek. Pořád dokola. Koupit, nekoupit? Nakonec z každé koupě sešlo a když se naskytla možnost spolupráce s Knihami Omega a já si měla vybrat recenzák, spočinuly mé oči na Cizince. Konečně ji zde mám a mohu jen doufat, že bude tak úžasná, jak o ní každý básní. 

Cizinka
Diana Gabaldon
Počet stran: 710
Nakladatelství: Omega 
Anotace: 

Jsme v roce 1945 a armádní zdravotní sestra Claire Randallová přijíždí se svým mužem Frankem na skotský venkov, aby tu prožili své druhé líbánky. Po válečných hrůzách, kdy Claire pracovala v polní nemocnici ve Francii a svého muže, jenž také sloužil v armádě, viděla za celou dobu jen třikrát, se konečně oba radují ze společně strávených chvil a plánují budoucnost. Poklidná skotská vesnice se jeví jako ideální místo pro vzájemné sblížení a jaro láká k výletům do romantické a pověstmi a mýty opředené krajiny. Frank, který miluje historii, tu navíc nachází stopy po svém anglickém praprapředkovi, kapitánu Jonathanu Randallovi, jenž byl velitelem anglické vojenské pevnosti Fort William v polovině 18. století. Poklidný idylický venkov však skrývá nečekaná tajemství a překvapení. Jsou to především dávné mýty a pověry, které zdejší obyvatelé úzkostlivě dodržují i ve 20. století, ale také místa, kde se dějí nezvyklé a nepřirozené úkazy. Jedním z nich je kopec Craigh na Dun, na němž při jedné ze svých botanických expedic objeví Claire megalitickou stavbu. Je to kamenný kruh podobný proslulému Stonehenge v Jižní Anglii. Dotkne se jednoho z menhirů a pak se to stane. Ve změti zvuků a neurčitých představ se přenese o dvě stě let zpátky. Do časů kapitána Randalla, který bojoval se skotskými klany a krutě hájil zájmy anglické koruny na Skotské Vysočině... 

Za Cizinku mockrát děkuji Knihám Omega, recenze bude brzy! :)


Jaké zkušenosti máte s Cizinkou vy? Četli jste, nečetli? Chystáte se číst? 
Určitě mi dejte vědět do komentáře. :) 

☼ Každý pravidelný čtenář, komentář a přečtení mi dělá obrovskou radost, díky!


You May Also Like

20 milých komentářů

  1. Knihu mám doma a snad si na ni ještě tento rok najdu čas,protože je to pořádná bichle :-D
    Přeji příjemné čtení a těším se na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bichle to je pořádná, jen doufám, že ji stihnu přečíst včas. :D
      Děkuji moc! :))

      Vymazat
  2. Moc pěkné fotky, Cizinka mě taky láká, ale ty těžké knihy mě poslední dobou odrazují, těžko se mi drží v posteli :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám radost, že se fotky líbí! :) Úplně mi mluvíš z duše, s těžkou knížkou hrozně dlouho hledám pohodlnou polohu na čtení. :D
      Děkuji :)

      Vymazat
  3. Skvela skvela kniha,tloustky se neboj, cte se moc dobre takze ji budes mit prectenou ani nemrknes :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Přeji pěkné čtení. Moc krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Knihu mám, akorát ne od Omegy, ale jen tak se do ní nepustím. Mám teď spousty jiných knih, které jsou mi bližší:). Čtení si užij, prý se tam cestuje časem:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu rozumím :) Ano cestuje a prý se tam mísí víc žánrů, díky! :)

      Vymazat
  6. Četla jsem a byla skvělá :) Nic jsem od knihy neočekávala, ale tak nějak si říkala, že nevím jestli to bude moje gusto a nakonec bylo. Uvidíš že se do ní rychle začteš a bude se ti líbit ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně to jsem si říkala taky, takže mám radost, že se ti nakonec líbila. :) Děkuju moc! :)

      Vymazat
  7. Četla jsem a kniha je to báječná!opravdu se mi moc libila a mám radost, že Omega bude v Cizince pokračovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je bezva! :) Všimla jsem si, že už připravují druhý díl :)

      Vymazat
  8. Jako vážně? Už jsi třetí během malé chvíle, u koho jsem četla unboxinogový článek a také se tam rozbalovala Cizinka! :D

    OdpovědětVymazat
  9. No nene! :D Co se to děje? Že by hromadná telepatie? :D Vážně pěkná náhoda... :D

    OdpovědětVymazat
  10. Naprosto chápu tvé nadšení :) Já jsem dostala Cizinku také na recenzi, ale to bylo z hlediska krátkodobé spolupráce :) Každopádne si užij čtení, stojí to za to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! :) Musím se kouknout na tvoji recenzi. :)

      Vymazat

Vaše komentáře jsou pro mne největší odměnou. ♥

Copyright © Barbora Voříšková, 2015 - 2017

Vše, co naleznete na tomto blogu, podléhá autorským právům. Proto vás žádám, nekopírujte, nekraďte, nevydávejte cizí díla za své. Buďme k sobě féroví. Svět pak bude zase o kousek lepším místem.