Unboxing #4

čtvrtek, února 18, 2016 13 Comments A+ a-


Měla jsem obrovskou radost, když nám před domem zastavil vůz od "pé-pé-elka" (ať žije má nespisovná mluva, neukamenujte mě, prosím :D ), ale ta radost, jež přišla po rozbalení balíčku, byla minimálně čtyřnásobná. Samozřejmě jsem věděla, jaká kniha na mne z obálky vykoukne, avšak přiložené věci byly milým překvapením a vykouzlily mi nefalšovaný úsměv na tváři.

Líbí se mi, jakým způsobem Martinus.cz a neuvěřitelně sympatičtí Martinusáci knihomolství, čtení a zkrátka vše kolem knih pojímají. Jejich vtipné, bravurně zpracované, moderní a poutavé doplňky, akce či videa, která najdete na jejich YouTube kanále (odkaz zde), okamžitě zaujmou a dodají chuť ponořit se mezi stránky nového dobrodružství. Dokonce i na Instagramu můžete své knihomolské příspěvky "oheštegovat heštegy" (vážně jsem to napsala takhle?#vicecasunacteni#copravectu a pochlubit se tak svou rozečtenou knihou. Originalitou Martinus rozhodně vyniká a spolupráce s nimi je skvělá. :) A teď už k samotnému unboxingu.


Zdalipak již někdo ví, kniha za poslední dobu slavila velké úspěchy a zatím jsem četla jen a jen chválu.


A jak už můžete vidět na obrázku, jedná se o Jackabyho od Williama Rittera. Společně s Jackabym dorazily i dvě záložky, karta pro darování #vicecasunacteni, visačka na kliku, nálepka na notebook -není vidět, je někde pod kartou- (pěkná shoda náhod, zrovna včera jsem si pořídila vlastní, nový notebook), úžasná tabulka doporučené maturitní četby (díky, Martinusáci, ta se mi opravdu neztratí a za pár let u maturity Vám ještě několikrát poděkuji! :) ) a hlavně, ručně psaný dopis! Ten mě vážně dostal. Jen to, že si někdo našel čas a speciálně pro Vás napsal několik řádků, je v dnešní době opravdu vzácnost. Neuvěřitelné, co se mnou dokázal malý papírek. :)


No, zkrátka jsem byla z celého balíčku úplně u vytržení! :))

Ke konci ještě přikládám anotaci k Jackabymu. 

Příběh detektiva, který se zabývá paranormálními jevy, překypuje troufalým vtipem a notnou dávkou hrůzy ve stylu Doktora Who a Sherlocka Holmese.

Abigail Rooková právě přicestovala do New Fiddlehamu v Nové Anglii. Píše se rok 1892 a ona nutně potřebuje najít práci. Potkává R. F. Jackabyho, detektiva objasňujícího nevysvětlené jevy, jehož bystré oko si všímá všeho neobvyklého – což zahrnuje i pozorování nadpřirozených bytostí. Abigail má zase jiný dar, dokáže si všímat obyčejných, ale podstatných detailů, takže se na místo Jackabyho asistentky výborně hodí. Hned během svého prvního dne v novém zaměstnání se Abigail ocitne uprostřed napínavého případu: ve městě řádí sériový vrah. Policie je přesvědčená, že se jedná o běžného kriminálníka, ale Jackaby si je jistý, že za vším stojí nelidská stvůra, jejíž existenci policie – s výjimkou mladého pohledného detektiva Charlieho Canea – vytrvale popírá.


Co vy a Jackaby? Už jste se s tímto netradičním detektivem setkali? Zaujalo vás něco?
Určitě mi napište. :) 

Za knihu mnohokrát děkuji knihkupectví Martinus.


Dodatečně přidávám fotku samolepky, o níž jsme mluvili v komentářích. :)


13 milých komentářů

Write milých komentářů
Book Talk
AUTHOR
18. února 2016 17:53 delete

To je moc milý balíček, záložky jsou moc vtipné a velice pravdivé :) Obecně mě současný koncept Martinusu opravdu baví... A zajímala by mě ta nálepka na notebook, čeho se týká? Nějaký seznam knih k přečtení, nějaká challenge či co? Ale je to zajímavý nápad ať tak či tak.
Jsem zvědavá, jak se Ti Jackaby bude líbit a těším se na recenzi.
Hezký zbytek dne :)
K

Reply
avatar
18. února 2016 18:00 delete

Ano, balíček mi neuvěřitelně zvedl náladu. :) Mohu jedině souhlasit, koncept Martinusu mě začíná bavit čím dál víc.
Na nálepce je napsáno "Nesedím na Facebooku, aktualizuji si čtenářský deník." Dodatečně přidám její fotku, jsem ráda, že Tě to zaujalo! :)
Doufám, že se mi líbit bude, děkuji moc! :))
Hezký zbytek dne i Tobě :)

Reply
avatar
18. února 2016 18:31 delete

Martinusáci jsou prostě skvělí :-)

Reply
avatar
Noelia Nat
AUTHOR
18. února 2016 21:18 delete

Přeji krásné čtení :)

Reply
avatar
Ilu Ilu
AUTHOR
19. února 2016 11:28 delete

každá taková zásilka či dáreček je potěšením :P

Reply
avatar
Sea Book
AUTHOR
19. února 2016 14:19 delete

Opravdu krásná zásilka :)
Knihu mám na svém nekonečném wishlistu,tak snad se ti bude líbit a čtení si užiješ :)

Reply
avatar
19. února 2016 15:34 delete

Ano :)
Tak snad se k ní i ty brzy dostaneš, děkuji! :)

Reply
avatar
Dena S
AUTHOR
22. února 2016 14:11 delete

tá nálepka pobavila :)

Reply
avatar
9. března 2016 20:35 delete

Kniha, záložky... prostě celý balíček vypadá doopravdy úžasně :) Jsem zvědavá na tvůj názor na knihu :)

Reply
avatar

Vaše komentáře jsou pro nás největší odměnou. ♥