Změna je život

neděle, února 14, 2016 13 Comments A+ a-


Jak už jste mohli zaregistrovat při vstupu na blog, nastaly menší změny. No, větší změny. Včera večer a vlastně i dnes v brzkých ranních hodinách jsem odhodila svou prokrastinaci stranou a vrhla se po hlavě do předělávání celého designu. Proč? Má spokojenost zkrátka nebyla taková, jaká by být měla. Logo nemělo nejlepší rozlišení, zimní tématika také potřebovala obměnit, chtěla jsem docílit přehlednějšího, čistšího vzhledu. Vím, každý máme jiný vkus, avšak já dávám přednost příjemné decentnosti, jíž chci vložit i do blogování. 


Založení Knihomolky bylo absolutně spontánní, stejně spontánní cestou přišel i nápad na překopání dosavadního stereotypu, který, jako všichni vodnáři, naprosto nesnesu. Prostě to na mě přišlo. Workoholická nálada. Zasedla jsem za obrazovku notebooku, otevřela snad milion internetových záložek a jedno obrovské šílenství započalo. Nejprve mé oči jen tak bezcílně bloudily, když po několika hodinách našly to, co hledaly. Oukej. Super. Mám to. Za chvíli to bude. Teď by se hodil takový ten obrázek "Two hours later", jelikož nic nebylo hotovo hned, i když snaha dosahovala nejvyššího levelu. Uběhly další hodiny, já bezradně provrtávala HTML, záda hlásila pohotovost a notebook mi propaloval obdélník do klína. Vzhled téměř dodělán, jen v tom zpropadeném kódování nemůžu najít jednu pitomou věc! Chtěla jsem vše ukončit, ale vnitřní hlas mi nařizoval, ať se ani neopovažuji jít spát, dokud vše nepřivedu k obrazu svému.  

Hodiny odbíjely druhou ranní (čtete správně, ranní) a kdybych tak zarytě nenáviděla Colina Singletona z Greenovky Příliš mnoho Kateřin, dokonce bych vykřikla i "Heuréka!". Abych vše shrnula. Do postele jsem sebou hodila až v půl třetí ráno. Ale ten pocit za to stál. Na celkovém vzhledu musím samozřejmě ještě zapracovat, HTML mě volá do svých spárů, já si však teď hodlám dát od kódování menší pauzičku. 

Aktuálně pročítám Cizinku od Diany Gabaldon a musím říci, že si mě autorka svým stylem hned získala. Od Vánoc mi zde leží spousta knih, mezi nimi i Destrukční deník, do něhož jsem se zatím nepustila. Strašně moc se na něj těším a plánuji v brzké době začít. Mou dávku destrukce okusíte i vy. :) 

Jak hodnotíte nový oblek blogu vy? Líbí se vám, nelíbí? 
Hodila by se mi nějaká zpětná vazba, ráda si přečtu vaše názory.


13 milých komentářů

Write milých komentářů
14. února 2016 17:29 delete

Moc pěkný design :-)

Reply
avatar
Kamush
AUTHOR
14. února 2016 18:22 delete

Vypadá to nádherně! Jako blog nějaké víly :)

Reply
avatar
14. února 2016 18:33 delete

Tak tohle je supeer :D Taky mívám takové nálady, že všecko okamžitě předělávám, ale tohle je naprosto neodolatelné :)

Reply
avatar
14. února 2016 18:52 delete

Vždycky si připadám jako magor, když mě taková nálada popadne :D Děkuju :)

Reply
avatar
Myanmar
AUTHOR
14. února 2016 20:49 delete

Já myslím že to za to ponocování stálo :) JE to moc pěkný - takový jarní, něžný :)

Reply
avatar
16. února 2016 15:27 delete

Lay se ti doopravdy povedl :) Je takový jemný :) Akorát musím říct, že skoro nemůžu přečíst název blogu :(

Reply
avatar
17. února 2016 19:27 delete

Děkujiii! :) Jsem ráda, že jsem ponocovala. :D :)

Reply
avatar
17. února 2016 19:30 delete

Díky moc! :) Vážně? :O To je nemilé, pokusím se název co nejdřív upravit, aby se dal lépe přečíst. Záleží na nastavení obrazovky, každému se to zobrazuje jinak... :/ Každopádně díky za upozornění :)

Reply
avatar
Áďa
AUTHOR
28. února 2016 21:59 delete

Jak už jsem se dočetla, nemohla jsi prostě nechat nedokončený design plavat.
Tak už to bývá i u mě.. Html kódy jsou mnohokrát opravdu šílené, že by se z nich člověk opravdu zbláznil. Přesto design dopadl tak, jak jsi ho chtěla a snad i měla v hlavě. Na mě působí stejně jako na tebe - pozitivně a jednoduše. Pro člověka orientačně super. Jednoduchost představuje přeci krásu!
Tvoje články jsou moc pěkně pojaty a proto se sem budu ráda vracet.
A o destrukčním deníku možná také popřemýšlím i když mi to někdy přijde škoda.. Kniha to je a ničit řádky je škoda, ale když je na to určený proč ne. Ale pokud si ho pořídím, sama jsem zvědavá jak se budu tvářit až jej zničím. :D
Určitě sem napiš článek, či recenzi právě o tomto deníku. :)

Reply
avatar
4. března 2016 19:03 delete

Jééé♥♥♥ Hrozně moc ti děkuju! :) Jsem ráda, že i na tebe blog působí dobře a že se sem budeš ráda vracet. :))) Neuvěřitelně mě to těší ♥
Určitě o Destrukčním deníku články budou, ale nebudu ho ničit, chystám se to pojmout trošku jinak. ;)

Reply
avatar
Áďa
AUTHOR
5. března 2016 20:22 delete

Tak to mám i já velkou radost !♥:)
Dobře, o to víc se budu těšit. :)

Reply
avatar

Vaše komentáře jsou pro nás největší odměnou. ♥