Knižní šifra je zpět a vyhrát můžeme až 128 knih!

by - března 04, 2016



Legenda se vrací aneb Martinusáci opět perlí. O Knižní šifře 2 jsem věděla dopředu a neuvěřitelně se na ni těšila. Pokud jste knihomol, který stále pátrá po všemožných vychytávkách, hrách, aplikacích, doplňcích, podobných akcích či věcech, máme toho mnohé společného. Bohužel, české vody jsou zatím v takových činnostech poměrně zaostalé, tudíž toho v češtině na internetu moc nenajdete. Avšak díky martinus.cz, který oplývá svou sympatičností a originalitou, teď můžete soutěžit o 128 knih! Není to báječné? :) Pojďme se společně podívat, jak se snadno a rychle zapojit. 

Celý březen se každý den kromě neděle bude odkrývat nová část obrazu, ve kterém je poschováváno celkem 64 knih různých žánrů z různých období. Vlastně se jedná o takový "adventní kalendář" pro knihomoly. :) Obraz je skutečně propracovaný, procvičíte si mozkové závity. Na internetu již nyní můžete najít vyfocený celý obraz, ale záleží pouze na vás, jestli vyčkáte, nebo začnete luštit vše najednou. 

Já jsem se do luštění vrhla naplno a mám zatím 34 knih. Jak jste na tom vy? 

Po kliknutí ZDE vstoupíte na hlavní stranu Knižní šifry a přihlásíte se buďto přes váš facebookový profil nebo skrz email. Takže nic složitého. Všem vám přeji hodně vyluštěných knih a napište mi, jak si vedete. :)




You May Also Like

11 milých komentářů

  1. To je perfektní :-) Je to pro mně novinka, hned to jdu vyzkoušet!

    OdpovědětVymazat
  2. Já jich mám zatím 18, čekám na kousíčky a občas uhodnu něco napřed. :-D Pořád mi vrtá hlavou ten Buddha. :-D A taky ty knihy. Ta růžová, pokud není součást toho ptáčka, a pak ta zelená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Buddhu jsem zatím nepřišla.. :D Jo a ty knížky, no, to mě ani nenapadlo přemýšlet, jestli mají značit ještě něco, řekla bych spíš, že ne, ale nejsem si jistá... :D

      Vymazat
  3. Já jich mám už relativně dost, ale některé mi vrtají hlavou... Přeji hodně štěstí! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Už mám vyluštěno, ale je mi to líto, bavilo by mě luštit dál.

    OdpovědětVymazat
  5. Knižní šifru bych si nenechala ujít :) Já bohužel moc nestíhám, takže jsem ještě neměla čas sednout si k tomu a pořádně se nad tím zamyslet. Ale přeci jen už jsem přišla na 27 knih, tak snad to brzy doženu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na ní teď dlouho nebyla a to nestíhání chápu, znáš mě... :D To je super číslo a v tvém případě se bude rychle navyšovat. :)

      Vymazat
    2. Nakonec jsem to uhodla všechno, i když skoro na poslední chvíli :D Ale s tím nestíháním je to pořád čím dál tím horší... :(

      Vymazat

Vaše komentáře jsou pro mne největší odměnou. ♥

Copyright © Barbora Voříšková, 2015 - 2017

Není-li uvedeno jinak, vše, co naleznete na tomto blogu, bylo v krůpějích potu sesmoleno mou vlastní rukou. A proto vás žádám, respektujte autorská práva.