Unboxing #6

by - května 17, 2016


Pokaždé jenom zírám, s jakou rychlostí po domluvení knihy k recenzi balík přijde. V neděli vyberete, v úterý už vám pošta zvoní u dveří. Oproti Vánocům, kdy kvůli kupícím se zásilkám čekáte na tu svou sto let, celkem rozdíl. Každopádně, z Dobrovského (z Omegy konkrétně) mi zaslali ne úplně obyčejnou knihu, díky níž po prvním prolistování mé nadšení mnohonásobně stouplo.

Kdyby jakýkoli bystrý pozorovatel náhodou znejistěl nad nepatrným zohyzděním mého palce, pověděla bych mu, ať se nediví, jelikož já si totiž velice ráda kromě kalhot žehlím také prsty. Jo, a trhání tohohle spešl otvírání (fakt nevím, jak jinak to nazvat) mě strašně baví... :D

A kdyby si bystrý pozorovatel opět zahrál na bystrého pozorovatele, určitě by dokázal z fotografie vyluštit, jaká kniha číhá v kartonovém obalu. Ale pokud vás nebaví hrát si na Sherlocka Holmese, prostě sjeďte dolů. Netvrďte mi však, že jste neměli snahu vyluštit název na hřbetu. :D 

"Hostina ledu a ohně - oficiální kuchařka Game of Thrones" 

Během opravdu dlouhé doby, kdy do mě má kamarádka (ahoj Maru) pořád hučela, jak skvělej seriál Game of Thrones je a po tom, co s tím začal i můj kluk (ahoj Míšo), jsem na GOT nalezla čas a začala je sledovat. Sice se nenacházím nijak daleko, avšak vše má neskutečné kouzlo a hned po prvním dílu mi bylo jasné, proč lidé kolem tak blázní. 

Pokud to o mně ještě nevíte, moc ráda vařím nebo peču a ráda zkouším netradiční recepty, nechávám se inspirovat blogery či zahraničními trendy, a tak vlastnit tuto zajímavou kuchařku byla nutnost. Recepty vypadají skvěle, obzvlášť pak moučníky, jež mám sto chutí vyzkoušet hned teď. Brzy se těšte na recenzi, která bude obsahovat nějaký (snad zdařilý) kulinářský výtvor. 

Také sledujete Game of Thrones, nebo jste zkoušeli nějaký zvláštní či šílený recept? Těším se na vaše komentáře! :)

You May Also Like

17 milých komentářů

  1. Kuchařka vypadá vskutku k nakousnutí! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kuchařka je opravdu krásná :) Také jsem ji měla na recenzi a to zpracování je prostě úžasné :)
    Jsem si jistá, že jsi ve sledování seriálu dál než já. Viděla jsem teprve tři díly. Sice ten seriál miluji, ale není čas :(
    Líbí se mi růže, cos přidala k fotkám. Skutečné nebo umělé?
    A ještě mám dotaz. Ty máš spolupráci s Dobrovským, nikoli přímo s Omegou? Můžu se zeptat přes koho?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Listovala jsem v ní a vážně je. :)
      Nejsem, jsme na tom úplně stejně, u třetího dílu. :D Nejhorší je, že mi ten čas hrozně utíká a nezbyde mi na činnosti, které bych chtěla dělat. :(
      Jsem ráda, že se ti líbí a jsou skutečné, ale už usušené. :)
      Ne, jen s Omegou, ale když koukám na článek, tak to vyznělo tak, jako bych měla přímo s Dobrovským, což tak být nemělo... :/ :D

      Vymazat
    2. Vážně? Tak to je skvělé, aspoň nejsem jediná, kdo je v sledování GoT sto let za opicema :D Přesně! Člověk stráví půl dne ve škole, doma se zase věnuje škole a pak zjistí, že je noc :(
      Možná to tak vyznělo jenom mně :D

      Vymazat
    3. Já si připadám jako lůzr, že jsem teprve u první série a ostatní už mluví o šesté... :D a ještě do toho chci číst a být venku, když je tak hezky,... chtělo by to vážně ten obraceč času :( :D

      Vymazat
    4. To jsme dvě :D Nejhorší, když všude narážíš na spoilery k té šesté... tenhle pocit znám. Tolik knih, tolik seriálu, tolik koníčků a tak málo času :( I když zrovna dneska jsem se snažila venku nebýt, byla jsem tam pár minut a myslela jsem, že se upeču :D

      Vymazat
    5. Moc dobře si rozumíme :D Já radši ani na ty fandom stránky GOT nelezu a ani na jakékoliv jiné odkazy, protože nechci vědět, kdo všechno umře :D
      No a v neděli jsem byla v Praze a musím říct, že jsem se vážně pražila. :D

      Vymazat
    6. Fandom stránky taky nesleduji, ale stačí když přijdu na Facebook a i když ti stránky nesleduji já, tak přátelé ano a než si člověk uvědomí co to je, tak už to má naspoilerované :D Ale mám tu výhodu, že jak jsem na začátku, tak si ještě nepamatuji moc jména, takže to nakonec zapomenu :)
      Já tam byla ve čtvrtek a to bylo šílené. Cestou lilo a vPraze jsem myslela, že se upeču :D Člověk by řekl, že je pořád duben a on je už přitom červen.

      Vymazat
  3. Paráda, tuto kuchařku teď vídám často, jsem moc zvědavá na dojmy! Zatím nemám pocit, že ji nutně potřebuju, ale jak se tak znám, to se brzy změní :) Budu se těšit na recenzi, měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já z ní mám zatím jen pozitivní dojmy :)
      To mám radost, děkuji :)
      Taky se měj krásně :)

      Vymazat
  4. Skvelý unboxing, kniha ma celkom zaujala :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře jsou pro mne největší odměnou. ♥

Copyright © Barbora Voříšková, 2015 - 2017

Vše, co naleznete na tomto blogu, podléhá autorským právům. Proto vás žádám, nekopírujte, nekraďte, nevydávejte cizí díla za své. Buďme k sobě féroví. Svět pak bude zase o kousek lepším místem.