(Tak trochu jiný) Unboxing #7

by - srpna 07, 2016


Možná si říkáte, proč zrovna "Tak trochu jiný" unboxing. Jistě jste již zaregistrovali změny, které se v uplynulých dnech odehrály. Pokud však stále nevíte, o čem mluvím, klikněte zde, tento odkaz vás zavede na článek, kde Barča vše upřesňuje. Takže jiný je v tom, že se jedná o můj první publikovaný článek v celé blogosféře. Musíte brát v potaz, že bude chvilku trvat, než se mé pisataleské schopnosti  vybrousí, ale určitě to spolu zvládneme. :) 

Nejraději čtu fantasy a na základě této "velmi tajné informace" mi Barča chtěla udělat radost, a proto mi objednala tuhle knihu, podle níž byla vytvořena i série her jak pro PC, tak i na herní konzole.

Pravděpodobně není nejlehčí poznat, jaká kniha je skryta v balíku od Martinus.cz, ale i přesto, najde se zde nějaký bystrý detektiv?

Ano, hádali jste správně, až na toho pána v třetí řadě (ne, dělám si legraci), přišel mi Zaklínač z pera Andrzeje Sapkowskiho a mám z něj neskutečnou radost! Během pár řádků už bylo jasné, že z této knihy nebudu moci odtrhnout oči. Zaklínač je psán velmi čtivou formou a místy obsahuje i krásné ilustrace. Co dodat? Snad už jen to, že se nemůžu dočkat, až knihu opět otevřu. A vy brzy čekejte recenzi.

S Barčou jsme vyrazili fotit do přírody a v nadcházejících dnech vyjde článek z nové série, jíž budeme vydávat pravidelně. Tak doufám, že se vám bude líbit. 

Určitě mi do komentářů napište, zda máte se Zaklínačem nějaké zkušenosti (ať už čtenářské či herní), nebo jak užíváte léta a co čtete.

You May Also Like

5 milých komentářů

  1. Knížka vypadá moc dobře :-) At se dobře čte a moc se těším na recenzi :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Zaklínač je naprosto skvělá série, jedna z mých nejoblíbenějších. Pro fanouška fantasy je to skoro povinnost tuhle sérii znát. I když ne všechny díly jsou úplně dokonalé, vysoký standard jednoznačně drží a stojí za to :)
    fiamorisrunning.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Zaklínač je oblíbený v naší rodině už nějakou dobu. I přítel uvažuje, a to čte jen komiksy a warcrafta, že si ho pořídí a přečte. Jak to udělá, možná i já po něm šáhnu. Ale abych byla upřímná musí to hodně stát za to, já a fantasy nejsme tolik kámoši :D
    Katy

    OdpovědětVymazat
  4. Mám přečtené povídkové knihy a Bouřkovou sezónu. A ze ságy čekají na přečtení ještě dva díly. Taky bych si chtěl přečíst i komiksy. Prvního Zaklínače jsem hrál kdysi na PC, ale neměl jsem možnost ho dohrát. A teď hraju na Xboxu druhý díl. Je to pěkný zážitek. :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře jsou pro mne největší odměnou. ♥

Copyright © Barbora Voříšková, 2015 - 2017

Vše, co naleznete na tomto blogu, podléhá autorským právům. Proto vás žádám, nekopírujte, nekraďte, nevydávejte cizí díla za své. Buďme k sobě féroví. Svět pak bude zase o kousek lepším místem.