Balíček, jehož obsah rozradostnil mou duši

by - listopadu 18, 2016


Unboxingy přestaly na tomto blogu přistávat od chvíle, kdy nebylo tolik času na čtení ani na psaní, tudíž by náplň obsahu byla pouze "unboxing/unboxing/recenze/unboxing", avšak po dnešní návštěvě pošty a rozbalení balíčku jsem zkrátka nemohla nesdílet své nadšení s vámi. České nakladatelství PRESCO zajisté znáte výrobou originálních diářů s překrásnými motivy, víte ale, že nově do svých řad přibírá i knihy

Nedávno do mé emailové schránky přiletěl mail, v němž mě neskutečně milá paní Lucia oslovila, zdali bych neměla zájem o navázání spolupráce s jejich společností a recenzování knižních novinek. S radostí jsem nabídku přijala, "prescovské" zápisníky zbožňuji, při návštěvě Světa knihy skočily v mé nákupní tašce hned dva, ale hlavně - na tak příjemnou komunikaci narazíte v dnešní době málokdy, právě ta má cenu zlata.

Jeden malý vzkaz, široký úsměv na tváři!

Zde již můžete vidět obsah celého balíčku, zápisník s Malým princem, kroužkový blok, placka a tak nádherně zabalená knížka! Opatrné rozbalování jemného papíru mi trhalo srdce, je krásné, jak si na všem dala Lucia záležet, ať už jde o krasopisný vzkaz či o vznešený obal.

Když vám povídám, že mne obálka knihy uchvátila, nedovedu vůbec popsat své pocity z jejího obsahu, ohromně překvapil. Vtipné ilustrace, půvabné zpracování, no nejraději bych pořádně celou knihu nafotila, to by však nezbylo žádné překvapení do recenze. Jediné, co mohu říci, je to, že Otolína a žlutá kočka není jen tak ledajaká kniha pro děti a rozhodně se máte nač těšit.

Jak působí knížka na Vás? :)

You May Also Like

5 milých komentářů

  1. Celkově na mě působí Presco jako velice solidní firma. Ty balíčky, radost, knihy atd je úžasné. Líbí se mi jejich přístup, propagace a komunikace. Za mě je to jeden velký palec nahoru :)
    KATY

    OdpovědětVymazat
  2. Obrovská gratulace a naprosto souhlasím s Katy, kéž by takhle vypadala každá spolupráce :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásný blog :) dávám odběr

    OdpovědětVymazat
  4. To dostali nabídku na spolupráci všichni kromě mě? Začíná to tak vypadat :D Každopádně ti to přeju a nedivím se, že máš radost. Vypadá to opravdu úžasně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ell: Zápisníky neznám, ale vypadají úžasně! A ta knížka je moc roztomilá ;)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře jsou pro nás největší odměnou. ♥